• En
  • چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

کتاب-شکار تک شاخ

کتاب-شکار تک شاخ
صندوق توسعه ملی ترجمه کتاب «شکار تک شاخ/ چگونه صندوق های ملی در حال تغییر شکل سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال هستند» نوشتهوینستون ما و پل داونز را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، کتاب «شکار تک شاخ/ چگونه صندوق‌های ملی در حال تغییر شکل سرمایه‌گذاری در اقتصاد دیجیتال هستند» نوشته وینستون ما و پل داونز توسط صندوق توسعه ملی ترجمه و به چاپ رسید.

در طرح موضوع  پشت جلد این کتاب نوشته شده است: درمجموع، جهان باید برای بدترینها برنامه‌ریزی، و مصمم و قاطعانه برای بهترین ها تلاش کند. در اینجا گذشته مقدمه نیست. ما باید به نرخ رشد قبلی خود برسیم و از آن پیشی بگیریم. انجام این کار باید به گونه‌ای باشد که برای میلیاردها انسان رفاه به ارمغان بیاورد. این بدون سونامی تحول مبتنی بر فناوری کل صنایع و زیرساختهای مورد نیاز برای حفظ آنها غیرممکن خواهد بود. هرگز قهرمانان توصیف شده در این کتاب مأموریت مهم تری نداشته اند زیرا دهه آینده به آزمایشی زنده در «ابر بهره وری» تبدیل خواهد شد که برای پیش بینی، تأمین مالی و نظارت منحصربه فرد است. زمان ساخت بزرگ‌ترین ماشینهای زمان فرا رسیده است. پیام واضح است: صندوقهای ثروت ملی به ایجاد و حفظ محیطی کمک کرده اند که باعث رشد شرکت هایی مانند اوبر، علی بابا، اسپاتیفای و دیگر بازیگران متحول کننده در اقتصاد دیجیتال شده است. زندگی آینده جوامع برخاسته از سیستم مالی مدرن است.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل کتاب را از اینجا دانلود کنند.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :