• En
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403

به پاس هفدهم امردادماه، روز خبرنگار؛

هم‌پای شما آینده را می‌سازیم

هم‌پای شما آینده را می‌سازیم
صاحبان قلم و کلام به نمایندگی از افکار عمومی جامعه و به پشتوانه‌ی آگاهی و خردمندی، بستری را فراهم می‌کنند تا صندوق توسعه ملی در کسوت یک صندوق بین‌نسلی، فردای روشن فرزندان ایران را تضمین کند.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در یادداشتی روز خبرنگار را به صاحبان قلم و کلام تبریک گفت؛ در این یادداشت آمده است:

هدایت درآمدهای حاصل از فروش «منابع ملی» در صندوقی که با گذشت یک دهه از تاسیس در مسیر هویت ذاتی و اساسنامه‌ای خویش قرار گرفته، همانا خواست قلبی مردم ایران است؛ صندوق توسعه ملی می‌رود که با تجمیع سرمایه‌های ملی و هدایت آن در طرح‌های سودآور، پایه‌گذار حفظ و افزون‌سازی این سرمایه‌ها شده و دِین اهالی امروز را به آیندگان ادا کند. لیک تحقق این ماموریت ملی به تنهایی میسر نیست.

هنگامی که بر برنامه‌ای عنوان «ملی» اطلاق می‌شود به این معناست که تحقق آن در گروی خواست و تلاش و همراهی «ملی» است و ماموریت صندوق توسعه ملی هم در زمره برجسته‌ترین این‌ها به شمار می‌رود. به ثمر نشستن چشم‌اندازی به نام حفظ منابع ملی و خلق ثروت از محل حفظ و سرمایه‌گذاری آن، در گام نخست نیازمند تبیین این هدف عالی و همراه ساختن افکار عمومی، تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان بوده و در گام دوم، نیاز به نظارت بر پیشبرد برنامه‌ها دارد؛ هر دوی این مسئولیت‌ خطیر بر عهده خبرنگاران به عنوان نمایندگان آگاه و بیدار جامعه است.

آری؛ صاحبان قلم و کلام هستند که به نمایندگی از افکار عمومی جامعه و به پشتوانه‌ی آگاهی و خردمندی، بستری را فراهم می‌کنند تا صندوق توسعه ملی در کسوت یک صندوق بین‌نسلی، فردای روشن فرزندان ایران را تضمین کند و در عین حال هم با نگاهی تیزبین و هوشیار، ناظر تک‌تک قدم‌های صندوق توسعه ملی در این مسیر هستند. پس به احترام‌شان هم‌عهد می‌شویم و به نمایندگی از خانواده صندوق توسعه ملی به همه خبرنگاران شریف ایران می‌گوییم: «هم‌پای شما، آینده را می‌سازیم.»

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :