• En
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403

طی حکمی از طرف دکتر غضنفری؛

مشاور رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در امور بانکی و اعتباری منصوب شد

مشاور رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در امور بانکی و اعتباری منصوب شد
با حکم دکتر مهدی غضنفری، محمد بیگدلی مشاور رییس هیأت عامل در امور بانکی و اعتباری شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، طی حکمی از سوی دکتر مهدی غضنفری، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، محمد بیگدلی، به عنوان "مشاور رییس هیأت عامل در امور بانکی و اعتباری" منصوب شد.

در این جلسه دکتر غضنفری با اشاره به ضرورت بازگشت منابع صندوق در موعد مقرر گفت: فعالیت اثر بخش و کارآمد صندوق منوط به بازگشت منابع است و این سرمایه متعلق به تمام مردم ایران و آیندگان است. رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در ادامه اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از اندوخته‌های علمی، تجربی و نیز ظرفیت‌های مدیریتی و کارشناسی موجود، وصول مطالبات و تأمین منابع مورد نیاز طرح‌های جاری و آتی تسریع شود.

همچنین محمد بیگدلی با ابراز سپاس از اعتماد رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: به منظور تحقق بخشیدن به اهداف تعیین شده در اساسنامه صندوق که همان حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز کشور است، همچنین بازگشت منابع در موعد مقرر قراردادها و حفظ چرخه تأمین مالی مورد نیاز طرح های توسعه‌ای کشور توسط صندوق نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

گفتنی است محمد بیگدلی، دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت مدیره بانک ملت است که پیش از این نیز مدیر عامل این بانک بوده است.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط