• En
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403

ابراز تشکر مدیرعامل شستا از رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی

ابراز تشکر مدیرعامل شستا از رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در پیامی از دکتر مرتضی شهیدزاده، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی برای تلاش ها در راستای به سرانجام رسیدن تحویل 10 فروند کشتی به کشتیرانی جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پیامی از دکتر مرتضی شهیدزاده، رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی برای تلاش ها در راستای به سرانجام رسیدن تحویل 10 فروند کشتیِ کشتیرانی جمهوری اسلامی به رغم اخلال و اعمال فشار دولت آمریکا به گروه کشتی سازی هیوندایی تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام که در نامه ای خطاب به رییس کل بانک مرکزی و نیز وزیر اقتصاد و دارایی منتشر شده، همچنین از مدیران عامل بانک های تجارت، ملی و ملت که به عنوان بانک های عامل در زمینه پیشبرد این پروژه ملی نقش داشتند، تشکر شده است.

بر اساس قرارداد آذرماه سال 95 کشتیرانی جمهوری اسلامی با گروه صنایع سنگین هیوندای، این شرکت ساخت 10 فروند کشتی های کانتینری مگاسایز 14 هزار و500 TEU و تانکر های حمل مشتقات نفتی و محمولات شیمیایی 49هزار تنی را با تامین مالی بانک ها از منابع صندوق توسعه ملی برعهده داشته است.

امتیاز به خبر :