• En
  • پنجشنبه 25 مرداد 1403

به پاس هفدهم اَمردادماه، روز خبرنگار؛

«به امید روزی که به فردا بیاندیشیم»

«به امید روزی که به فردا بیاندیشیم»
ساختن ایران آباد برای زیست بهتر مردمان آن در فردای این سرزمین، ترجیع‌بند مشترک اهل قلم، صاحبان اندیشه و کلام و مأموریت صندوق توسعه ملی است، که این دو را در کنار یکدیگر، همسو و همگام کرده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در یادداشتی به مناسبت 17 اَمرداد، روز خبرنگار را به صاحبان قلم و کلام تبریک گفت.

در این یادداشت آمده است:

« در زندگی و جهان امروز ارائه و عرضه هر خدمتی بدون نمود رسانه‌ای فاقد معناست؛ اهالی قلم و صاحبان وسایل ارتباط جمعی که امروزه اشکال بسیار متنوع‌تری نسبت به گذشته به خود گرفته است، نقش بی‌بدیلی در معرفی و شناساندن انواع خدمات و سیاست‌های کلان دولت‌ها به مردم و افکار عمومی دارند.

تحقق اهداف صندوق توسعه ملی در مسیر حفظ و هدایت منابع عمومی و ملی که به عنوان ثروتی بین‌نسلی و برای آیندگان شناخته می‌شود، بدون یاری اهالی قلم و رسانه‌های جمعی میسر نیست؛ صندوق توسعه‌ای که قرار است پلی باشد بین نسل حاضر و نسل فردا، نیاز به پشتوانه قوی از بطن جامعه دارد که تا سالیان طولانی بقاء و دوام آن را تضمین و همزمان، نقش و جایگاه آن را برای عموم مردم تبیین کند.

نکته مهم اینست که نمایندگان افکار عمومی، امروز می‌توانند مسیر و بستری را فراهم کنند تا اهمیت زیست در ایران فردا، برای همگان بهتر مشخص شود؛ از این رو می‌توان نقش مهم و مشترکی را برای صندوق توسعه ملی و رسانه‌های جمعی در ساختن آینده‌ای روشن برای ایران متصور بود.

 شما اهالی قلم می‌توانید با نگاه دقیق، نقادانه و موشکافانه‌ی خود، صندوق توسعه ملی را در بهبود و ارتقاء عملکرد و مفاهمه همگانی یاری کنید تا آنچه وظیفه ما در نگهداشت و افزودن ثروت ملی‌ست به شیوه و با الگویی مطلوب تحقق یابد.

در تقویم ایران، 17 امرداد روزی ست برای قدردانی و پاسداشت آنهایی که در راه سربلندی و توسعه این بوم پرگهر قلم می‌زنند و قطعا" حکمرانان کشور در موضوع مأموریتهای صندوق توسعه ملی برای نسل آتی بیش از دیگران محتاج شنیدن هستند و این مهم، وظیفه اهل قلم را دو چندان می‌کند؛ وظیفه خود می‌دانم از همه شما تشکر نموده و این روز را به شما تبریک بگویم؛ «به امید روزی که به فردا بیاندیشیم».

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :