• En
  • ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403

صندوق توسعه ملی برگزار می‌کند؛

وبینار «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران»

وبینار «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران»
جلسه «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران»از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی تأمین مالی نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید، دوشنبه 21 اسفند 1402 به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، جلسه هم‌اندیشی تأمین مالی نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید، دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

در این جلسه، سیدمهدی سادات رسول (بیوگرافی)، عضو هیأت علمی دانشگاه و مدیر صندوق فناوری شریف، با موضوع «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران» به ارائه‌ی دیدگاه خواهد پرداخت.

شایان ذکر است، نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید می‌تواند فرصت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری و تأمین مالی فراهم کند و این موضوع معمولاً از طریق سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپدید، حمایت از استارت‌آپ‌ها و یا ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مختص به این حوزه انجام می‌شود. این اقدامات به دنبال تسهیل برای ایجاد و توسعه فناوری‌های جدید و نوآورانه هستند که می‌تواند به توسعه اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده کمک کند.

در ایران نیز فناوری‌های نوپدید و نوآوری‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهداشت و درمان، کشاورزی، انرژی و محیط زیست فرصت‌های بسیاری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم می‌کنند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، روز دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15 به نشانی scvm.ndf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :