• En
  • چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

صندوق توسعه ملی برگزار می‌کند؛

مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی

مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی
صندوق توسعه ملی میزبان نخستین نشست واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی» است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های واکاوی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید با موضوع «مروری بر اقتصاد دیجیتال دبی» که حاصل همکاری صندوق توسعه ملی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران است روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه در صندوق توسعه ملی برگزار می‌شود.
شایان ذکر است، یکی از ماموریت‌های صندوق توسعه ملی تبديل بخشی از عوايد ناشی از فروش نفت و گاز و ميعانات گازی و فرآورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمايه‌های زاينده اقتصادی و نيز حفظ سهم نسل‌های آينده از منابع نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی است و تعامل و تسهیل‌گری در تامین منابع شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در جهت تحقق این هدف قرار دارد.
 کشور امارات با سرمایه‌گذاری کلان در بخش فناوری‌های نوظهور توانست پروژه‌های عظیمی مانند شهر هوشمند را پیاده‌سازی کند. پیش‌ ازین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در نشستی به گزارش مرور نقشه‌ی راه دبی برای اقتصاد دیجیتال پرداخته بود و اکنون صندوق توسعه ملی با هدف درک بهتر رویکردهای مختلف به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید در منطقه و تسهیل‌گری تامین مالی منابع مورد نیاز شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، متولی برگزاری نشست اقتصاد دیجیتال دبی شده است.

 این نشست که ساعت 15 آغاز خواهد شد؛ از طریق scvm.ndf.ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :