• En
  • پنجشنبه 01 آذر 1403

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی؛

روابط عمومی، پنجره شفاف ارتباطات دو سویه هر سازمان با ذینفعان است

  • 27 اردیبهشت 1402
  • 17:17
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
روابط عمومی، پنجره شفاف ارتباطات دو سویه هر سازمان با ذینفعان است
تصویر مثبت و سازنده از سازمان‌ها تنها در گرو تلاش بخش‌های عملیاتی آن نیست بلکه به این امر مهم وابسته است که روابط عمومی‌ها تا چه حد می‌توانند از آن فعالیتها تصویر شایسته‌ای ایجاد کنند.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

مهدی غضنفری در این پیام نوشت:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشته و امیدوارم این روز، فرصتی باشد برای قدرشناسی از عزیزانی که خود در پشت صحنه هستند تا دیگران بر روی صحنه دیده و شنیده شوند.

در عصری که رسانه می‌تواند اتفاقات بزرگی را برای هر جامعه‌ای رقم زند، بی شک وظیفه‌ی مردان و زنانی که در این عرصه تلاش می‌کنند بسیار حیاتی است.

تصویر مثبت و سازنده از سازمان‌ها تنها در گرو تلاش بخش‌های عملیاتی آن نیست بلکه به این امر مهم وابسته است که روابط عمومی‌ها تا چه حد می‌توانند از آن فعالیتها تصویر شایسته ای ایجاد کنند؛ ندای ذینفعان را به گوش مدیران و کارکنان برسانند و تلاش آنان را در چشم ذینفعان به موجه‌ترین شیوه آشکار نمایند.

خدا را شاکرم که همکاران من در روابط عمومی صندوق توسعه ملی و بویژه جناب آقای کنگرلو از همه ویژگی‌های این شغل حساس برخودارند و فداکارانه و وفادارانه وقت و هنر خود را معطوف به آرمان‌ها و ماموریت‌های صندوق کرده‌اند.

از خداوند منان برای این همکاران عزیز و تمام تلاشگران عرصه‌ی ارتباطات و روابط عمومی، طلب توفیق، سلامت و حسن عاقبت و بهروزی دارم.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :