• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

با حضور رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی؛

کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" رونمایی شد

کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" با حضور مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل و سایر اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، کتاب "مجموعه قوانین و مقرارت صندوق توسعه ملی" که با همت معاونت حقوقی و مجلس صندوق توسعه ملی در 286 صفحه تدوین و جمع آوری شده است؛ در آستانه سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی رونمایی شد.

 در بخش اول این کتاب، سیاست‌های کلی برنامه پنجم، ششم و هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سند تحول دولت مردمی، آورده شده است.

در بخش دوم و سوم این کتاب نیز، اساسنامه و آیین نامه مالی، معاملاتی و استخدامی صندوق توسعه ملی به همراه مفاد مرتبط با صندوق توسعه ملی در قوانین و نیز آیین‌نامه‌های مربوط و بسته‌های حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی آورده شده است.

همچنين در دو بخش پاياني به مفاد مرتبط با صندوق توسعه ملی در قوانين سنواتی پرداخته شده است. به نحوی كه در بخش چهارم مفاد مرتبط با حساب ذخيره ارزی و متعاقبا" مفاد مربوط به صندوق توسعه ملی در برنامه‌های توسعه و در بخش پنجم، تكاليف و موارد مرتبط با صندوق توسعه ملی در بودجه‌های سالهای ١٣٨٩ تا ١٤٠٠ گنجانده شده است.

yesگزارش تصویری رونمایی کتاب

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :