• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

نشست رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با بانوان همکار برگزار شد

نشست رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با بانوان همکار برگزار شد
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در نشست صمیمانه با با بانوان همکار به مناسبت میلاد خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام روز زن گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای جایگاه اجتماعی بالایی بودند که این امر نشان از مقام والای زن در اسلام است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، نشست رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با بانوان همکار به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن صبح امروز 4 بهمن‌ماه در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، دکتر مهدی غضنفری ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام زن به بانوان همکار صندوق، گفت: بدون شک، پی بردن به اعماق وجود شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار سخت است و نمی توان به راحتی آن را تفسیر کرد.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به چند بعدی بودن شخصیت والای حضرت زهرا (س)، جایگاه زن در اسلام را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: جایگاه اجتماعی حضرت فاطمه(س) بسیار بالا بوده و جزئیات یک مبارز اجتماعی در شخصیت ایشان تجلی داشت که در نهایت به مقام شامخ شهادت نائل شدند.

گفتنی است: در ادامه این جلسه هر کدام از بانوان همکار دغدغه‌های کاری خود و نیز پیشنهادهایی برای کمک به رسیدن اهداف صندوق توسعه ملی را با رئیس هیأت عامل صندوق مطرح کردند و در پایان این مراسم با اعطای لوح یادبود به مناسبت روز زن و مادر از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :