• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

با حضور رئیس و اعضای هیأت عامل و کارکنان صندوق توسعه ملی:

آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به جمله‌‌ای از سردار سلیمانی مبنی بر"جمهوری اسلامی ایران حرم است"، گفت: راه این شهید بزرگ نه فقط در میدان‌های نبرد و دفاع، بلکه همین جا و در میهن اسلامی ایران توسط تک تک ما ادامه می یابد و پیام ایشان همچون چراغی، راه را برای ما روشن ساخته است.

به گزارش روابط عمومی صندق توسعه ملی، آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته‌ی مقاومت، امروز با حضور رئیس، اعضای هیأت عامل و جمعی از کارکنان صندوق توسعه ملی برگزار شد.

در این مراسم دکترمهدی غضنفری، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه‌ی ارادتمندان آن سردار بزرگ، گفت: بدون شک‌، سیاست، پشتکار، ابتکارعمل، خلوص نیت و ذکاوت سردار شهید قاسم سلیمانی بود که موجب نابودی داعش شد.

دکتر غضنفری با اشاره به جنبه‌های مختلف شخصیت والای سردار سلیمانی افزود: ایشان از یک سو یک سیاست مداری هوشمند و شجاع و از سوی دیگر فردی با اخلاص و متواضع و خونگرم بودند .

وی با اشاره به جمله‌‌ای از سردار سلیمانی مبنی بر "جمهوری اسلامی ایران حرم است" ، گفت: راه این شهید بزرگ نه فقط در میدان‌های نبرد و دفاع، بلکه همین جا و در میهن اسلامی ایران توسط تک تک ما ادامه می یابد و پیام ایشان همچون چراغی راه را برای ما روشن ساخته است. و به گفته‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی، زحمات و خدمات ارزشمند سردار سلیمانی به اسلام و مسلمین، بیشک ذخیره‌ی ارزشمندی در دیوان عدل الهی است.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: فقط مکتب اسلام است که می تواند انسانهای معمولی را به چنین انسانهای وارسته‌ای تبدیل سازد که هوشمندانه تصمیم می گیرند و باعث سربلندی یک ملت می شوند.

وی با بیان اینکه امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه آن سردار بزرگ و هم ‌رزمان اوست، گفت: بدون شک، شهادت او پایان او نیست، بلکه آغازی وصف ناپذیر در جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط