• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

دکتر مهدی غضنفری؛

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه‌های پیشران
دکتر مهدی غضنفری در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق آماده است بجز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی نماید.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مهدی غضنفری در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی  متخصص و کارشناس برای پیشبرد مأموریت های این صندوق، به تعامل بیشتر با کارکنان این مجموعه مهم اقتصادی تأکید کرد و خواستار فراهم کردن شرایط و محیط رقابت صحیح و سازنده شد. 

وی ضمن تشکر از معاون سابق اداری، مالی و پشتیبانی، برای او و معاون جدید آرزوی موفقیت روزافزون کرد.  

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در ادامه به نقش این صندوق به عنوان صندوق ثروت آفرین و حافظ سهم نسل‌های آینده؛ به مهمترین برنامه ها و راهبردها و تحقق بخشیدن به مأموریت های صندوق اشاره کرد و در خصوص همراستایی، هم افزایی و هماهنگی با سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار و بالا بردن بهره‌وری اقتصادی در کشور مطالبی را بیان کرد.

دکتر مهدی غضنفری با تأکید بر نقش صندوق توسعه ملی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات بخش خصوصی گفت: در همین راستا صندوق آماده است بجز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه‌های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی نماید و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ های بزرگ، بانک های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

 همچنین در این مراسم، معارفه عباس پاپی زاده پالنگان، به عنوان مشاور رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در امور مجلس به انجام رسید. عباس پاپی‌زاده بالنگان نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دزفول در استان خوزستان بوده است.

در پایان، اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی  و نیز دستیار ویژه رئیس هیأت عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.

گفتنی است حمید اشتری، معاون اداری، مالی و پشتیبانی، پیش از این معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران بوده است.

انتهای پیام/

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط