• En
  • ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403

پیام دکتر غضنفری در پی فقدان جانسوز مسعود موحدی عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی

پیام دکتر غضنفری در پی فقدان جانسوز مسعود موحدی عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، در پیامی فقدان جانسوز دکتر مسعود موحدی عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی را تسلیت و آن را ضایعه ای بزرگ برای صندوق و کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در پی فوت ناگهانی دکتر مسعود موحدی عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی، دکتر غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق در سوگ ایشان پیامی به شرح زیر صادر کرد.

                                                                                        بسمه تعالی

                                                                                إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

خبر تأسف‌بار درگذشت ناگهانی همکار مؤمن، متقی، عالم و اخلاقمدار مرحوم مغفور جناب آقای دکترمسعود موحدی، اندوه و غم بزرگی در دل  ما و همه‌ی همکاران ایشان در عرصه های مختلف خدمتگذاری به مردم عزیز ایران به جای گذاشت.

بدون شک، فقدان این برادر عزیز، سخت تر از آن است که بر زبان جاری شود و دردی جانکاه بر دلهایمان گذاشت؛ ایشان به حق یکی ازاساتید آگاه و نیز از جمله مدیران دلسوز در حوزه های مختلف از جمله در وزارت صنعت، معدن و تجارت خدمتگذاری کرد و خدمات و عملکرد ارزنده ای از خود به یادگار گذاشتند.

این ضایعه ی دردناک را به جامعه علمی کشور، خانواده محترم و معزا، اعضای هیأت عامل، مدیران و دیگر اعضای صندوق توسعه ملی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

گفتنی است: مسعود موحدی استادیار و از چهره‌های دانشگاهی از سال ۸۴ عضو هيأت نمايندگان اتاق بازرگانی و شورای عالی کار، از سال ۸۵ تا ۸۹ رئيس كميسيون فناوری اطلاعات و تجارت الكترونيك اتاق تهران و در سال 90 نیز سمت قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در امور كسب و كار را عهده دار بود.

انتهای پیام/.

امتیاز به خبر :