• En
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

تودیع و معارفه رئیس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد

تودیع و معارفه رئیس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد
آیین تودیع و معارفه رئیس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی ساعت 8 صبح امروز 24 مهر ماه در صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، آیین تودیع و معارفه رئیس و اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی با حضور سیدمسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مهدی غضنفری، مرتضی شهیدزاده و سایر اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی برگزار شد .

 در ابتدای این مراسم دکتر میرکاظمی با تأکید بر حفظ منابع صندوق در جهت رشد اقتصادی و چرخه‌ی اقتصاد در حوزه های مختلف گفت: این صندوق در طول زمان دچار فراز و نشیب هایی شده است و بخشی از منابع صندوق به بنگاهها تخصیص یافته ولی نکته‌ی قابل توجه برای اعضای جدید هیأت عامل، استفاده‌ی موثر از منابع حداقلی برای حداکثر بهره وری است. معاون رئيس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قانون برای حمايت از سرمايه گذاری‌ها در كشور اين اجازه را داده كه بخشی از درآمد نفت به صندوق توسعه ملی واريز شود تا بخش‌های دولتی را به سوی رشد و حركت اقتصادی سوق دهد. وی در ادامه افزود يكي از رويكردهای پيش‌رو بايد در ارتباط با بانك مركزی باشد تا حساب‌های صندوق توسعه ملی شفاف‌تر از گذشته شود.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر مرتضی شهیدزاده گزارش کاملی از وضعیت این صندوق ارایه دادند و پس از وی، دکتر مهدی غضنفری، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی نیز چشم انداز پیش روی صندوق را ترسیم نمودند.

در انتهای مراسم نیز از خدمات و زحمات دکتر شهیدزاده و اعضای هیأت عامل تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم انتصاب دکتر مهدی غضنفری به سمت رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با امضای رئیس جمهور توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به ایشان و سایر اعضای هیأت عامل جدید اهدا شد .

انتهای پیام/

اخبار تکمیلی متعاقبا" ارسال می شود.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط