• En
  • جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورا و سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مرتضی شهیدزاده در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش را به دوستداران خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

واقعه‌ی عاشورا، نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه ی حق علیه باطل است که همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی بوده است و در آن روز امام حسین(ع) برای همیشه به عنوان سمبل آزادی و آزادگی در ذهن همگان جاودانه شد.

عاشورا یک درس بزرگ برای همه ی ما می باشد  و آنچه در دوران هشت سال دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد، همه متأثر از آموزه های دین متعالی اسلام و نهضت امام حسین (ع) بوده است.

امسال با وجود شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، عاشقان حسینی بیش از همیشه ثابت کردند که دلبستگی‌ آنها، ارتباطی قلبی و معنوی است و برای همیشه جاودان باقی خواهد ماند.

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه ی سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت می گویم و انشاالله با درس‌آموزی از واقعهی عاشورا و الگوبرداری از سیره امام حسین(ع)، در زمره ی یاران واقعی و ادامه دهنده ی نهضت حسینی باشیم.

انتهای پیام/.

 

 

امتیاز به خبر :