• En
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403

پاداش پزشکان و پرستاران در صف اول مقابله با کرونا کمتر از رزمندگان نیست

  • 10 اردیبهشت 1400
  • 00:44
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
پاداش پزشکان و پرستاران در  صف اول مقابله با کرونا کمتر از رزمندگان نیست
دکتر شهیدزاده گفت: در حال حاضر که پزشکان و پرستاران عزیزمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا و صیانت از جان مردم قرار دارند، به طور قطع اجر و پاداش آنان کمتر از رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن نیست.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، سردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران به همراه سرهنگ «حمزه‌علی نادری» مدیر آموزش حفظ آثار دفاع‌ مقدس استان تهران با «مرتضی شهیدزاده» رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دکتر مرتضی شهیدزاده گفت: با شروع جنگ تحمیلی، جوانان و دلیر مردان شجاع ایران به اذن امام خمینی (‌ره) هشت سال دفاع جانانه‌ای از این مرز و بوم کردند تا ثابت کنند که ایران اسلامی در برابر دخالت‌های استکبار جهانی و ستمگران غرب ایستادگی کرده و نقش‌‌های پلید آنان را نقش بر آب کردند و نام ایران و ایرانی در تاریخ جهان جاودانه ماند.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی تصریح کرد: رزمندگان فرشتگان خدا بر روی زمین بودند و با شهادتشان به سوی معبود خویش شتافتند، ان‌شاءالله ما از رهپویان آن عزیزان باشیم.

شهیدزاده گفت: در حال حاضر که پزشکان و پرستاران عزیزمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا و صیانت از جان مردم قرار دارند، به طور قطع اجر و پاداش آنان کمتر از رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن نیست؛ مردم ایران به جهان ثابت کردند آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

همچنین، سردار شیخی با تبریک ولادت امام حسن ‌(ع) و ایام ماه مبارک رمضان‌ و ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات رمضان در سال‌های اولیه جنگ تحمیلی، با بیان ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع‌ مقدس اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تابعیت ستاد کل نیروهای مسلح است و هدف آن حفظ و بهره‌وری از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ثبت حماسه‌های جاودانه امت اسلام و آثار آن در شئون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپردن میراث گران‌بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع مقدس است.
انتهای پیام/

امتیاز به خبر :