• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

مدیر عامل گروه مپنا در گفت و گو با روابط عمومی صندوق توسعه ملی؛

مشارکت صندوق توسعه ملی و گروه مپنا در پروژه‌های انرژی بین المللی

مشارکت صندوق توسعه ملی و گروه مپنا در پروژه‌های انرژی بین المللی
مدیرعامل گروه مپنا با بیان اینکه در دو زمینه‌ی داخلی و خارجی در حال مذاکره با صندوق توسعه ملی هستیم، گفت: در بخش سرمایه‌گذاری خارجی مطالعات مناسبی در حوزه انرژی چند کشور صورت گرفته که با همکاری صندوق توسعه ملی کار را آغاز می‌کنیم.

عباس علی‌آبادی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق توسعه ملی در حاشیه‌ی آیین  امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مپنا و صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: همکاری با بنگاههای بزرگ اقتصادی و اجرای پروژه‌های پرمنفعت برای کشور، یکی از فرصت‌های بزرگ صندوق توسعه ملی است که در اساسنامه آن نیز قید شده است.

مدیرعامل گروه مپنا با بیان اینکه در دو زمینه‌ی داخلی و خارجی در حال مذاکره با صندوق توسعه ملی هستیم، تصریح کرد: فعالیت در زمینه پروژه‌های داخلی، به مانند نفت، گاز و آب به طور جدی در دستور کار قرار دارد و توافقات اولیه آن نیز انجام شده است و در حوزه‌های دیگر نظیر آلومینیوم نیز در حال مذاکره هستیم.

 وی تفاهم‌نامه صندوق توسعه ملی با گروه مپنا را در بخش سرمایه گذاری خارجی عنوان کرد و افزود: در بخش سرمایه گذاری خارجی نیز مطالعات و بررسی‌های کارشناسی مناسبی در حوزه انرژی اعم از نفت، گاز و برق در چند کشور صورت گرفته که با همکاری صندوق توسعه ملی کار را آغاز می کنیم.

علی‌آبادی انتقال ظرفیت‌های ملی با هدف توسعه صادرات فناوری و تجهیزات ساخت کشور را از مهمترین اهداف مپنا در سرمایه‌گذاری خارجی ذکر کرد و افزود: در حوزه انرژی در خصوص پروژه‌های معینی مذاکره شده است که با انعقاد تفاهم نامه اخیر با صندوق توسعه ملی قادر هستیم یک گام به جلو حرکت کرده و با سرعت بیشتری پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

امتیاز به خبر :