• En
  • جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت هفته دولت

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت هفته دولت
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، در پیامی سالروز شهادت دولت مردان ایران اسلامی، شهیدان "رجایی و باهنر" و "هفته دولت" را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک انقلاب اسلامی و تداعی کننده‌ی خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنراست که تنها هدفشان خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

                                                                                                     بسمه تعالی

هفته اول شهریور، یادآور تلاش ها و فداکاری های دولت مردان ایران اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر است؛ بزرگ مردانی که غیر از خدا هیچ نمی دیدند و تمام هدفشان خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

هفته‌ی دولت، فرصت مغتنمی برای مسئولان و کارگزاران نظام است تا با صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم عزیز ایران، تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را سرعت ببخشند.

بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید در راستای سربلندی وعزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعارامسال، گام بردارند.

صندوق توسعه ملی نیز در راستای رسالت خود در حمایت از تولید و تأمین مالی فعالیتهای تولیدی و توسعه‌ی سرمایه گذاری ها، در مسیر توسعه کشور با حفظ سهم آیندگان، تمام سعی خود را برای تحقق این شعار به عمل آورده و ضمن تسهیل شرایط با پشتیبانی هر چه تمام از بخش تولید خصوصی، بسترلازم برای رشد و اعتلای ایران اسلامی را فراهم می سازد.

تأمین مالی بیش از 260 هزار طرح کشاورزی، صنعتی، صنایع تبدیلی و گردشگری، حمایت مستقیم از 318 طرح زیربنایی در حوزه های مختلف اقتصادی با تثبیت 63 هزار شغل و امهال اقساط تسهیلات اشتغالزایی روستایی وعشایری متأثر از شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های همه‌جانبه، از معدود اقدامات صندوق توسعه ملی در سال های خدمت صادقانه برای حمایت هر چه بیشتراز بخش تولید محسوب می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، "هفته دولت" و "روز کارمند" را  به کارکنان خدوم و متعهد صندوق توسعه ملی و دیگر کارمندان خدمتگزار کشور عزیزمان ایران تبریک گفته و امیدوارم با کمک و همکاری یکدیگر، موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

انتهای پیام/.

امتیاز به خبر :