• En
  • جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیام تبریک دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روز "پزشک"

پیام تبریک دکتر مرتضی شهیدزاده به مناسبت روز "پزشک"
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی فرا رسیدن روز "پزشک" را تبریک گفت و از خدمات ارزنده‌ی کادر درمان به ویژه دردوران پاندمی ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مرتضی شهید زاده ضمن گرامیداشت روز پزشک، گفت: هدف از نامگذاری روز پزشک، قدردانی و تجلیل از زحمات پزشکانی است که شبانه‌روز برای حفظ سلامت جامعه تلاش می کنند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکم شهریور مصادف با زادروز پزشک حاذق ایرانی ابوعلی سینا، روز قدردانی از دوستداران سلامت جامعه "روز پزشک" نامگذاری شده است که شبانه روز برای حفظ سلامت جامعه تلاش می کنند.

بدون شک هیچ گاه، رشادت های امدادگران و جامعه‌ی پزشکی که با اقدامات خاص و پیچیده در بیمارستان های صحرایی نزدیک به خط مقدم جبهه در دوران دفاع مقدس برای جان و سلامت رزمندگان تلاش می کردند و چه در این دوران که در صف اول مقابله با ویروس کرونا، مجاهدت‌های زیادی کردند فراموش نخواهد شد و قطعا" جایگاه پزشکانی که جان ارزشمند خود را در راه دفاع از سلامت جامعه و بیماران بی دفاع از دست دادند؛ کمتر از شهدا نیست.

روز پزشک امسال، فرصتی است برای تقدیر از خدمات سپید پوشان مدافع سلامت جامعه، افراد خستگی ناپذیری که بی هیچ چشم داشتی جانانه از حریم سلامت مردم عزیز این سرزمین، پاسداری کردند و صحنه هایی در تاریخ ایران خلق کرده‌اند که هیچ گاه از ذهن و یاد ما محو نخواهد شد.

بار دیگر این روز را به همه‌ی پزشکان، خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که در دوران دفاع مقدس و نیز دو سال اخیر رنج دوری از عزیزانشان را تحمل نموده و فداکارانه در این عرصه‌ی آرامش و سلامت جامعه فعالیت کردند؛ تبریک گفته و از خداوند منان برای تمام پزشکان عزیز، توفیق روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/.

امتیاز به خبر :