• En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

پیام دکتر شهید زاده به مناسبت روز پرستار

پیام دکتر شهید زاده به مناسبت روز پرستار
دکتر شهید زاده در پیامی روز میلاد بزرگ بانوی بزرگ اسلام پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) را به تمام پرستاران این مرز و بوم تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهید زاده رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام زینب کبری(س) این روز را به تمام پرستاران زحمت کش تبریک گفت و افزود: بدون شک رشادت های پرستاران و پزشکان عزیز کشورمان به ویژه در دوران کرونا بسیار بالا بوده و اجر و قرب بالایی در محضر خداوند متعال دارند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

پیامبر اکرم(ص): کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره‌کننده و درخشان از صراط عبور می‏‌کند.

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام ، پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بهانه ای است برای قدردانی از مجاهدت پرستارانی که زینب گونه از بیماران رنجور پرستاری می کنند و با شب زنده داری وعشق ،بیماران را شفا می بخشند.

بی شک نقش پرستاران و پزشکان عزیز کشورمان به عنوان مدافعان سلامت، در دوره پندمی کرونا بیش از پیش نمایان گشته و رشادت های این قشر زحمت کش را نمی توان در قالب جملات بیان کرد.

این روز با سعادت را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان ، جلوه‌گاه فداکاری ،صبرو فداکاری تبریک می‌گویم؛ واز خداوند متعال برای شما سلامتی و اجر بی نهایت خواستارم.

 

امتیاز به خبر :