• En
  • جمعه 07 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیات عامل به مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه شعبان

  • 08 فروردین 1399
  • 15:35
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
پیام رییس هیات عامل به مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه شعبان
رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی با گرامی داشت اعیاد ماه شعبان، از پاسداران و مدافعان امنیت و سلامت مردم ایران تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان با اشاره به شیوع بیماری در کشور، از پاسداران عرصه سلامت و مدافعان امنیت و بهداشت و پزشکان زحمت‌کش و اعضای کادر درمانی که با تلاش بسیار در خط مقدم این نبرد سخت و بزرگ قرار گرفته، و اطمینان را برای مردم کشور به ارمغان آورده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌شک انسان همواره در صدد آن است که بهترین مسیر را برای زندگی خویش برگزیند و برای یافتن آن در پی نیکوترین الگو است و چه الگویی بهتر و نیکوتر از آل‌الله.

ماه شعبان از راه رسید؛ ماهی که بوی خوش حضرت ولی عصر (عج) امید پایان انتظار را در دل‌ها زنده می‌کند. این ماه و خاصه روزهای آغازینش هم‌زمان است با میلاد سید جوانان بهشت، سقای دشت کربلا و سید الساجدین. این روزها که در تقویم رسمی میهن عزیزمان با گرامیداشت مقام و منزلت پاسداران و جانبازان ـ که همواره مورد احترام مردم قدرشناس کشورمان بوده‌اند ـ همراه‌است، بی‌شک یادآور نقش بارز و برجسته‌ی کسانی است که در سربلند بیرون آمدن کشورمان از گردنه‌های حساس و موقعیت‌های خطیر، با ایثارگری و جانفشانی و از خود گذشتگی، رهرویی شایسته برای امام حسین و یارانش بوده‌اند و خود الگویی شده‌اند برای نسل‌های بعد.

در شرایط کنونی که کشورمان درگیر نبردی بزرگ با ویروس منحوس کرونا است، لازم است به بهانه این ایام یادی کنیم از پاسداران عرصه سلامت و مدافعان امنیت و بهداشت ایرانیان عزیز. خدا قوت جانانه‌ای می‌گوییم به پزشکان زحمت‌کش و کلیه اعضای کادر درمانی که با تلاش بسیار در خط مقدم این نبرد سخت و بزرگ، قوت قلب و اطمینان را برای مردم کشور به ارمغان آورده‌اند.

در پایان با تبریک و تهنیت ایام فرخنده این ماه معظم و اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه، لازم به تاکید است که «صندوق توسعه ملی» همچون همیشه تلاش خود را در جهت تحقق اهداف عالی نظام مبتنی بر پیشرفت و توسعه به کار خواهد بست.

مرتضی شهیدزاده

 

امتیاز به خبر :