• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی

متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به تحریمهای شدید اقتصادی و سیاست های خصمانه آمریکا وغرب در قبال ایران گفت: هم اکنون کشور ما درگیرجنگ اقتصادی شدیدی است که نیازمند همیاری همه جانبه دولت و مردم است و با آگاهی مردم و دولتمردان به حمد خدا از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

متن پیام به این شرح است:

                                                               بسم الله الرحمن الرحیم                     

 

جوانان و دلیر مردان شجاع ایران به اذن امام (ره) هشت سال دفاع جانانه ای از این مرز و بوم کردند تا ثابت کنند که ایران اسلامی به راحتی تسلیم خواست دشمن متجاوز نمی شود و همواره در برابر دخالت های استکبار و ستمگران غرب ایستادگی کرده و نقشه های پلید آنان را نقش برآب می کند که به حمد خداوند بزرگ و متعال ازاین امتحان بزرگ الهی سرافراز بیرون آمدند .

امروز نیز کشور ما درجنگ اقتصادی با استکبار جهانی و غرب با تمام وجود ایستادگی می کند و با رهنمود های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و دوری از هر گونه حاشیه سازی و با هشیاری و همدلی مردم عزیزمان سربلند از این برهه سخت نیز خارج خواهیم شد.

اکنون پزشکان و پرستاران عزیزمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا و صیانت از جان مردم قرار دارند و به طور قطع اجر و پاداش آنان کمتراز رزمندگان اسلام در جنگ با دشمن نیست وحمایت و همدلی از این قشر جان بر کف و سخت کوش امری ضروری است.

صندوق توسعه ملی با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس، مجاهدت همه ی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان، جانبازان و شهدا و خانواده ایشان را ارج نهاده و از خداوند رحمان مسالت می کنیم که در تلاش خود برای سربلندی و آسایش مردم عزیزمان باشد.

 

 

                                                                                                                                     مرتضی شهید زاده

 

امتیاز به خبر :