• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی،گفت: هفته دولت ،یادآور شهیدان والا مقام "رجایی" و "باهنر" و شهدای خدمتگذار دولت، امسال مقارن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین "علیه السلام" و یاران باوفایشان شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی ،دکتر مرتضی شهید زاده ، با اشاره به قرار گرفتن کشور در شرایط سخت اقتصادی و فشارشدید تحریمهای اقتصادی دشمن گفت: با همکاری و تعامل مردم و مسوولان از این برهه نیز سربلند بیرون خواهیم رفت.

 

 

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

هفته دولت یادآور شهیدان والا مقام "رجایی" و "باهنر" و شهدای خدمتگزار دولت، امسال مقارن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین "علیه السلام"و یاران با وفای ایشان شده است.

این هفته فرصتی برای قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای احکام الهی و ایجاد نظم و عدالت و امنیت است. بدون شک در چند سال اخیر دولتمردان ایرانی با فشارهای شدید و خصمانه ترین تحریم ها از سوی کشورهای غربی روبرو بوده اند که با شیوع ویروس کووید 19 این فشار چند برابر شده است ولی با عنایت الهی و با همکاری و تعامل مردم و مسوولان و به ویژه همیاری جامعه پزشکی از این برهه نیز سربلند بیرون خواهیم رفت.

دربرهه کنونی، دولتمردان خستگی ناپذیردرصف اول جنگ اقتصادی با دشمن قراردارند و درسایه تعالیم امام (ره) و رهبری معظم، فرصت تازه ای برای خدمت مضاعف به مردم شریف ایران فراهم شده است.

صندوق توسعه ملی بر اساس وظایفی ذاتی خود، در«تامین مالی طرح های بزرگ اقتصادی کشور» همچنان پیش قدم بوده و بیش از پیش درعرصه های گوناگون اعم از اشتغال زایی ،کارآفرینی، امکان ارزش آفرینی برای اقتصاد ملی و ایجاد ظرفیت صادراتی در سایه همکاری و تعامل مردم و مسوولان به حمد خدا نقش آفرینی می کند.

 

                                                                                                                                      مرتضی شهیدزاده

 

 

 

امتیاز به خبر :