• En
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403

نشست مشترک مدیران اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیات عامل صندوق توسعه ملی

نشست مشترک مدیران اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیات عامل صندوق توسعه ملی
در نشست کاری مشترک هیات عامل صندوق توسعه ملی با مدیران ارشد اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مسایل و مشکلات مربوط به تامین مالی طرح های بزرگ و ملی این ستاد بررسی و حل و فصل شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، در نشستی با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت، کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و جمعی از مدیران شرکت های تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مسایل تامین منابع مالی طرح ها و پروژه های ملی در دست اجرای این شرکت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای تسریع اجرای طرح ها مورد توافق قرار گرفت.

 دکتر شهیدزاده در این نشست با اشاره به اهمیت رفع و رجوع مشکلات شرکت های تولیدی در کمترین زمان ممکن گفت در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر صندوق توسعه ملی می توان به حفظ و ارتقاء جایگاه بنگاه های اقتصادی کشور کمک شایانی کرد.

 خاطرنشان می شود بنیاد برکت به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی در زمینه اجرای طرح‌های زیربنایی، هم‌چون راه‌سازی، پل‌سازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و بهسازی روستاها فعالیت دارد و تاکنون 815 پروژه‌ی زیربنایی و عمرانی را با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 980 میلیارد ریال در مناطق محروم 31 استان کشور اجرا کرده یا در دست اقدام دارد.

امتیاز به خبر :