• En
  • چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت آغاز سال نو و فرخنده نوروز باستانی

پیام رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی به مناسبت آغاز سال نو و فرخنده نوروز باستانی
رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال 1398 را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود، ضمن تبریک آغاز سال نو، همزمانی ایام پایانی سال و آغاز سال نو با ماه پر برکت رجب، میلاد حضرت امام علی(ع) و مبعث حضرت محمد(ص) را نوید بخش سالی نیک برای ملت ایران دانست.

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در این پیام با اشاره به تجارب صندوق توسعه ملی، توجه ویژه به طرح ها و فعالیت ها با رویکرد صادرات محوری و ارزآوری، پروژه های زیربنایی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور، پروژه های متوسط و کوچک و جهت ­گیری در راستای توسعه درون زای برون نگر و متوازن در چارچوب اسناد بالادستی را از جمله اهداف صندوق بر شمرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی    از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

نوروز این آیین باستانی ایرانیان که همواره در پی تازگی و جوانی طبیعت، تکراری خوشایند را رقم می زند و یادآور رستاخیز و حیات دوباره است، بار دیگر از راه رسیده تا به بهانه این میراث فرهنگی غنی، مجالی برای نگرش در اعمال خود و تدبر و تفکر در عظمت خدای متعال فراهم شود.

بهار 98 در حالی از راه می رسد که صندوق توسعه ملی- که با هدف حفظ سهم نسل های آینده از منابع نفت و گاز و تبدیل بخشی از این عواید به سرمایه های زاینده و مولد از طریق حمایت از بخش خصوصی، تعاونی و نهادهای متعلق به موسسات عمومی غیر دولتی ایجاد شده است- به خوبی واقف است که باید تمام توان خود و البته در چارچوب تعهد و پایبندی به همه قوانین تحت زعامت مقام معظم رهبری و تدابیر دولت محترم تدبیر و امید، سایه خود را به گونه ای بر بخش های مولد اقتصاد کشور بگستراند که بذرهای پنهان در بخش خصوصی و تعاونی اقتصاد کشور جوانه زده، سر برآورند و اندک اندک به ثمر بنشینند.

صندوق توسعه ملی با تجربه های اندوخته در 8 سال از فعالیت خود، رسالتی عظیم بر دوش خود احساس می کند تا در این بزنگاه تاریخی در همراهی با ملت بزرگ ایران و مسئولان خدوم کشور از این پیچ تاریخی سربلند عبور کنیم. توجه ویژه به طرح ها و فعالیت ها با رویکرد صادرات محوری و ارزآوری، پروژه های زیربنایی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور، پروژه های متوسط و کوچک و جهت­گیری در راستای توسعه درون زای برون نگر و متوازن در چارچوب اسناد بالادستی از جمله اهدافی است که در بخش ها وفعالیت های مختلف از سوی صندوق توسعه ملی دنبال می شود.

 در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این عید سعید باستانی که هم زمانی آن با ماه پر برکت رجب موجب شده تا برکات حاصل از ایام میلاد مبارک حضرت علی (ع) و مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) سالی امیدبخش را نوید دهد، امیدوارم ایام پیش رو موسم حرکت ملت شریف ایران در مسیر توسعه، تعالی و موفقیت در سایه وحدت و عنایات خداوند متعال باشد.

مرتضی شهیدزاده

امتیاز به خبر :