• En
  • ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری بین دستگاه‌های مربوط امضا و مبادله شد

تفاهم نامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری بین دستگاه‌های مربوط امضا و مبادله شد
تفاهم‌نامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری پایدار با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و معاون اقتصادی رئیس جمهوری امضا و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه ملی، امروز(شنبه) تفاهم‌نامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری پایدار با حضور  محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، عباس آخوندی وزیر  راه و شهرسازی، مرتضی شهیدزاده  رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهوری در سازمان برنامه و بودجه امضا و مبادله شد.

دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه صندوق به عنوان سرباز آماده همکاری با دولت برای پیشبرد این طرح است گفت متمرکز کردن کل منابع برای توسعه پروژه‌ها از کارهای مهم دولت است که البته در این میان ایجاد اشتغال در اولویت قرار دارد.

این طرح با توجه به منابع ۳۰۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده در بودجه و از محل ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی و ۳۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی تامین مالی خواهد شد. بر اساس تفاهم‌نامه برنامه تولید و اشتغال در حوزه بازآفرینی شهری قرار است تا بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در مرحله اول در بافت‌های فرسوده باز سازی شود که سبب ایجاد ۱۲۰ هزار شغل مستقیم و ۱۸۰ هزار شغل غیرمستقیم می شود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط